Грижа на корисници

Единствената формула за успех во трговијата Рамсторе ја постигнува со развивање на мототo “Купувачот е секогаш во право”.

Ние постоиме тука за него – не тој за нас. Купувачот е крајниот консумент и алка на целата “операција ” наречена трговија. Секогаш достапни за нашите купувачи 365 дена во годината.

Мисијата на РАМСТОРЕ МАКЕДОНИЈА е континуирано да ја подобрува понудената услуга на потрошувачите во маркетите и во Трговскиот центар, како и промоција на РАМСТОРЕ МАКЕДОНИЈА како компанија која гарантира за понудениот квалитет.

Нашите различни производи и услуги се секогаш присутни на пазарот со цел да ги задоволат барањата и потребите на клиентите.

Сепак, може да има случаи кога задоволството на нашите клиенти не е на очекуваното ниво и ние правиме напори да се надминат ваквите ситуации низ понуда на соодветни решенија. Ние, како јомпанија секогаш сме отворени да ја примиме Вашата благодарност, барање, поплака или сугестија, со цел да се обезбеди задоволството на клиентите.

За оваа цел можете да не контактирате преку:

  • Информативните пултови во сите наши маркети
  • по пошта до:
    – Дирекција на Рамсторе Македонија ДОО
    – Св. “Кирил и Методиј” бр.13, 1000 Скопје
  • повикување на бесплатниот  бројот на контакт центарот  : 0800 800 70
  • Ве молиме прифатете ја нашата благодарност за тоа што го споделивте мислењето со нас и што придонесувате да напредуваме во успесите.

Со почит,
Рамсторе Македонија ДОО